REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Už žádný strach z nevhodně vybraného šperku nebo špatné velikosti!
U nás máte nyní 30 dnů na vrácení nebo výměnu šperku.
REKLAMACE - VYPLŇTE V PŘÍPADĚ, ŽE JSTE OBDRŽELI ŠPERK POŠKOZENÝ
Formulář pro reklamaci je ke stažení zde. Zboží spolu s formulářem a s číslem objednávky (popř. faktury) a popisem vady na níže uvedenou adresu:
Michal Starý
Břežany 34
- Neposílejte, prosím, zboží na dobírku!
- Zboží posoudíme a co nejdříve se dohodneme na dalším postupu.
- Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.
- Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách, bod č. 7.
ZÁSILKOVNA - REKLAMAČNÍ ASISTENT
V případě, že jste použili při nákupu zboží dopravu přes Zásilkovnu, můžete využít službu Reklamačního asistenta na podacím místě, které tuto službu nabízí.
-
- Stačí na pobočce Zásilkovny sdělit kód "90062134" pro zpětnou zásilku.
- Zaměstnanci Zásilkovny vám vytisknou štítek a dají potvrzení o převzetí zásilky.
Děkujeme moc za vaši objednávku, omlouváme se za veškeré komplikace a věříme, že vše co nejrychleji vyřešíme!
VRÁCENÍ ŠPERKU - VYPLŇTE V PŘÍPADĚ, ŽE JSTE ZAKOUPILI ŠPATNOU VELIKOST NEBO NEVHODNĚ VYBRANÝ ŠPERK SVÝM BLÍZKÝM.
Šperk musí být vrácen neporušen, nenošen a v originálním balení.
Formulář pro odstoupení od smlouvy je ke stažení zde. Zboží spolu s formulářem zašlete, prosím, na adresu:
Michal Starý
Břežany 34
Vrácené zboží musí být nepoužité a v originálním balení, pokud v něm bylo dodáno.
Šperky je možné vrátit i přes Zásilkovnu.
- Stačí na pobočce sdělit kód "90062134" pro zpětnou zásilku.
- Zaměstnanci Zásilkovny vám vytisknou štítek a dají potvrzení o převzetí zásilky.
Děkujeme,
tým Ornamenti