REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Formulář pro reklamaci je ke stažení zde. Zboží spolu s formulářem a s číslem objednávky (popř. faktury) a popisem vady na níže uvedenou adresu:

cammino s.r.o. 

Otopašská 829/4

158 00 Praha 5

  • Neposílejte, prosím, zboží na dobírku!
  • Zboží posoudíme a co nejdříve se dohodneme na dalším postupu.
  • Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.
  • Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách, bod č. 7.

 

ZÁSILKOVNA - REKLAMAČNÍ ASISTENT

V případě, že jste použili při nákupu zboží dopravu přes Zásilkovnu, můžete využít službu Reklamačního asistenta na podacím místě, které tuto službu nabízí. Zaslání zásilky neplatíte, poskytneme vám štítek nebo kód, který sdělíte při předání zásilky v Zásilkovně.

  • Kontaktujte nás, prosím, na emailu info@ornamenti.cz.
  • Zašleme vám emailem štítek pro podání zásilky.

Děkujeme moc za vaši objednávku, omlouváme se za veškeré komplikace a věříme, že vše co nejrychleji vyřešíme!


Formulář pro odstoupení od smlouvy je ke stažení zde. Zboží spolu s formulářem zašlete, prosím, na adresu:

cammino s.r.o.

Otopašská 829/4

158 00  Praha 5

Vrácené zboží musí být nepoužité a v originálním balení, pokud v něm bylo dodáno.

Šperky je možné vrátit i přes Zásilkovnu.

  • Stačí na pobočce sdělit kód "96236149" pro zpětnou zásilku. 
  • Zaměstnanci Zásilkovny vám vytisknou štítek a dají potvrzení o převzetí zásilky.
  • Cena za dopravu 69 Kč vám bude odečtena z vrácené částky.

Děkujeme,

tým Ornamenti

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz